Dutch Alliance
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dutch Alliance

LOTR Online Kinship proudly presents the Dutch Alliance forum.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Monsterplay namen en tips.

Ga naar beneden 
+2
Vas
Amduil
6 plaatsers
AuteurBericht
Amduil




Aantal berichten : 14
Leeftijd : 31
Registration date : 04-06-07

Monsterplay namen en tips. Empty
BerichtOnderwerp: Monsterplay namen en tips.   Monsterplay namen en tips. Icon_minitimedo jun 07, 2007 10:24 pm

Hier stuur je de naam van je monster en wat voor soort monster je bent. Hier kun je ook wat tips kwijt over monsterplay bijv. routes en bepaalde plekken. Tijdens de trips waarvan ik de tijd bepaal, met toestemming van geldar en bluntor, gaan we of pken of we gaan gewoon monsters doden en quests doen. Ik heb zelf nog geen monster Embarassed maar zal het maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vas




Aantal berichten : 14
Leeftijd : 38
Registration date : 05-06-07

Monsterplay namen en tips. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Monsterplay namen en tips.   Monsterplay namen en tips. Icon_minitimevr jun 08, 2007 1:03 am

misschien dat mensen ook wat tips kunnen geven over monsterplay in het algemeenen/ of hoe elk monster precies werkt.

voordelen/nadelen e.d.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amduil




Aantal berichten : 14
Leeftijd : 31
Registration date : 04-06-07

Monsterplay namen en tips. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Monsterplay namen en tips.   Monsterplay namen en tips. Icon_minitimevr jun 08, 2007 5:49 pm

Jah geef ook wat routes door en natuurlijk het naam en soort van je monster blijft in dit geval belangrijk voor de kinship
Terug naar boven Ga naar beneden
Amduil




Aantal berichten : 14
Leeftijd : 31
Registration date : 04-06-07

Monsterplay namen en tips. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Monsterplay namen en tips.   Monsterplay namen en tips. Icon_minitimema jun 11, 2007 7:18 pm

Mijn monster name is: Urukmar (Blackarrow)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan




Aantal berichten : 4
Registration date : 14-06-07

Monsterplay namen en tips. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Monsterplay namen en tips.   Monsterplay namen en tips. Icon_minitimeza jun 16, 2007 3:46 am

Monsterplay vind ik niet zoveel aan dus daar doe ik niet aan mee Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
TrunX




Aantal berichten : 20
Registration date : 13-06-07

Monsterplay namen en tips. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Monsterplay namen en tips.   Monsterplay namen en tips. Icon_minitimevr aug 03, 2007 10:05 pm

TrunX Wink
Freeps

WE ALL HATE CREEPS
Terug naar boven Ga naar beneden
ainasereg




Aantal berichten : 2
Leeftijd : 39
Registration date : 23-09-07

Monsterplay namen en tips. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Monsterplay namen en tips.   Monsterplay namen en tips. Icon_minitimezo sep 23, 2007 1:55 pm

Monsterplay naam: EersteHans (Reaver)
Mijn iets jongere broertje speelt voornamelijk met mijn character. Maar dat maakt niet uit want wanneer ik thuis ben is hij er niet en visa versa.
Tip: doe eerste reeks opdrachten van de War-Tyrant (de "forten"? ontdekken) en je krijgt een map naar Gramsfoot. Altijd handig.
Terug naar boven Ga naar beneden
catharina




Aantal berichten : 5
Leeftijd : 35
Registration date : 13-08-07

Monsterplay namen en tips. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Monsterplay namen en tips.   Monsterplay namen en tips. Icon_minitimezo sep 30, 2007 5:15 am

ben zo'n lelijke wolf geval genaamt fluffybal. maar ik doe er ook niets mee killen is zo gemeen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Monsterplay namen en tips. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Monsterplay namen en tips.   Monsterplay namen en tips. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Monsterplay namen en tips.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Tips voor de Kinship

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dutch Alliance :: LOTR Online / Offline :: Over Dutch Alliance-
Ga naar: